Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Συνέντευξη της Emily Kinney (Beth Greene) στο AMC


Εκτός από ηθοποιός είσαι και μουσικός. Ο Steven Yeun παίζει κιθάρα, έχετε τζαμάρει ποτέ οι δυο σας στο set;
Είχαμε μια κιθάρα στο set και καμιά φορά όταν καθόμασταν τραγουδάγαμε λίγο. Ο Steven πάντα ήθελε να τραγουδήσει σε αρμονία. Ένα από τα πρώτα βράδια που έπαιξα ήταν η πρώτη Ιουλίου, ο Steven η Lauren (Cohan) και αρκετοί από εμάς πήγαμε να δούμε τα πυροτεχνήματα αλλά ψιχάλιζε και κάτσαμε μέσα και εκεί είχαμε την κιθάρα. Μετά από αυτό ξεκίνησα να παίζω και στον κόσμο.

Μεγάλωσες στην Nebraska, και στην Midseason Premiere o Dave λέει "υπάρχει λόγος που αποκαλείται flyover πολιτεία". Πως αντέδρασες σε αυτό;

Μου φάνηκε αστείο γιατί έχω ξανά ακούσει ανθρώπους να την αποκαλούν έτσι! Μένω στην Νέα Υόρκη τώρα, αλλά στους γονείς μου αρέσει να μένουν σε μικρές πόλις. Λατρεύουν αυτόν τον τρόπο ζωής, να γνωρίζουν τους γείτονες και να είναι κοντά με την οικογένειά τους. Και έχω φίλους που λένε "Γιατί κάποιος να μένει μακρυά από την Nebraska;". Αλλά δεν υπάρχει τίποτα να κάνεις εκεί.

Που θα προτιμούσες να περάσεις την αποκάλυψη; Στην Νέα Υόρκη ή στην Nebraska;
Θέλω να πω την Nebraska -- θα ήταν σαν την φάρμα του Hershel. Μεγάλωσα σε ένα μέρος που έμοιαζε αρκετά με την φάρμα του Hershel, σε μια μικρή πόλη που ονομάζετε North Bend, στην Nebraska. Είναι περικυκλωμένη από αγροτικές εκτάσεις λίγο πάνω από 1.000 ανθρώπους.Αλλά να κάτι σχετικά με την Νέα Υόρκη και τους Νεουορκέζους. που είναι σκληροί και ξέρουν πως να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν. Οπότε έχω την αίσθηση πως να έχεις μερικούς φίλους από την Νέα Υόρκη είναι καλό.

Είσαι από τους νεότερους ηθοποιούς στο set. Παίρνεις καθόλου σοφία από τους βετεράνους;
Δεν ξέρω αν μου έδωσαν ακριβώς συμβουλές, αλλά δεν μπορείς να μην βοηθηθείς εάν μιλήσετε για τις δυσκολίες που είχαν. Επίσης αισθάνομαι ότι έμαθα πάρα πολλά και που τους βλέπω να γυρίζουν τις σκηνές τους. Όταν φτάσαμε στο set, αμέσως αισθάνθηκα σαν να είμαστε κάτι σαν τις κόρες του Scott Wilson (Hershel Green). Μας προσκάλεσε για δείπνο και λάτρευε να μας λέει ιστορίες για τις ταινίες που γύρισε.

Στην σειρά παίζεις την μικρή αδερφή της Maggie. Πως παρομοιάζετε η σχέση σου με την Lauren Cohan;
Είμαι το μεσαίο παιδί και έχω μία πραγματικά απίθανη μεγαλύτερη αδερφή. Σίγουρα την σχετίζω με αυτό το δυναμικό. Η Lauren κι εγώ γίναμε κάτι σαν και αυτό στο set: Θα μιλούσαμε για αγόρια και ρούχα και θα κάναμε παρέα.

Μήπως σου φάνηκε πως οι walkers ήταν διαφορετικοί από κοντά απ' ότι σαν θεατής;
Ήταν αρκετά αστείο στα διαλείμματα να βλέπεις ζόμπι να μιλάνε στο κινητό ή να καπνίζουν τσιγάρα -- να κάνουν φυσιολογικά πράγματα. Και τότε τους βλέπεις στο γύρισμα, κάπως α!, το ζόμπι που έχει κολλήσει στην λάσπη είναι ο τύπος που πριν από λίγο μιλούσα μαζί του για τα παιδιά τους στο βαν!

Θα έλεγες ότι είσαι ανακουφισμένη ή στεναχωρημένη που δεν σκότωσες κάποιον walker σε αυτόν τον κύκλο;
Στην αρχή ήμουν τόσο χαρούμενη για τον εαυτό μου που επέζησε. Αλλά τώρα που είδα την σειρά, πρέπει να σκοτώσω ένα ζόμπι! Αισθάνομαι πως θα με κάνει ισχυρότερο χαρακτήρα. Δεν ξέρω αν θα το κάνω, αλλά ελπίζω!

Πηγή: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/2012/04/emily-kinney-interview.php

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου