Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Συνέντευξη του μικρού της σειράς, του Chandler Riggs (Carl Grimes)


Είναι σχεδόν απίθανο να έχεις παιδική ηλικία κατά την διάρκεια μιας zombie-apocalypse: Οι Σοκοφρέτες έχουν εκλείψει, όλοι σου οι φίλοι έχουν πεθάνει άρα δεν μπορείς να κάνεις πιζάμα-πάρτι, και τα βιντεοπαιχνίδια δεν συγκρίνονται με την ανατριχίλα του να πυροβολείς εξ επαφής πραγματικά ζόμπι. Ούτε καν υπάρχει ένα ντουλάπι με ποτά για να κάνουν επιδρομές οι γονείς σου. Ευτυχώς για τον Chandler Riggs, τον 13χρονο ηθοποιό που παίζει τον Carl, έχει την πίτα γεμάτη και τον σκύλο χορτάτο. Όταν τελειώνει με τις δραματικές σκηνές, που ακόμα και φτασμένοι ηθοποιοί δυσκολεύονται - όπως αυτή που πυροβόλησε και σκότωσε την μητέρα του που μόλις είχε γεννήσει την μικρή του αδερφή, θα κάνει συνηθισμένα πράγματα για ένα παιδί, όπως βόλτα με το πατίνι του, να παίξει Call Of Duty και να ακούσει dubstep μουσική. Μίλησε με τον συμπατριώτη του από την Georgia, μία μέρα πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα για το φινάλε της σεζόν, για να ανακαλύψει πως είναι να είσαι το μοναδικό παιδί στα γυρίσματα.


Πόσο χρονών ήσουν όταν άρχισες να εργάζεσαι ως ηθοποιός;
Ξεκίνησα τεσσάρων χρονών.

Στα τέσσερα τι σε έκανε να θέλεις να ασχοληθείς με κάτι τέτοιο;
Ήταν κυρίως οι γονείς μου, εργάζονταν σε θεατρικές παραγωγές και πάντα ένιωθα πως θέλω να είμαι στην σκηνή. Και η επόμενη παράσταση που έκαναν ήταν το "Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat". Ήμουν στην παιδική χορωδία, αλλά αυτή ήταν η πρώτη μου φορά μπροστά στο κοινό.

Και τώρα παίζεις στην μεγαλύτερη δραματική σειρά της ιστορίας της καλωδιακής τηλεόρασης. Συγχαρητήρια!
(γέλια) Ευχαριστώ πολύ.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου κομμάτι της δουλειάς;
Η τιμή του να δουλεύεις με τόσο σπουδαίους ηθοποιούς, ξέρεις είναι υπέροχο, το αγαπώ!

Είναι δύσκολο να κατανοήσει κάνεις πως είναι να μεγαλώνεις κατά την διάρκεια μιας αποκάλυψης. Σε δυσκολεύει το να προσπαθείς να μπεις στο κεφάλι του Carl;
Όχι ιδιαίτερα, μοιάζω πολύ με τον Carl. Μοιάζω πολύ με τον χαρακτήρα, άρα μου είναι πολύ εύκολο να μπω στην νοοτροπία του.

Σε τι μοιάζεις με τον Carl;
Στο 4ο επεισόδιο, όπου ο Carl έπρεπε να σκοτώσει την μητέρα του, δεν νομίζω πως θα άφηνα την μητέρα μου αιμόφυρτη, να έχει έναν επίπονο θάνατο και μετά να γίνει walker.

Έχεις ένα αγαπημένο μέλος του cast που σου αρέσει να βλέπεις;
Ο Andrew Lincoln (Rick Grimes) είναι πραγματικά πολύ, πολύ απίθανος! Είναι κάτι σαν μέντορας μου. Με βοηθάει πολύ, και ο Steven Yeun με τον Norman Reedus (Glenn και Daryl Dixon αντίστοιχα) είναι πραγματικά cool και έχουν πολύ πλάκα.

Είναι δύσκολο να είσαι σε μια σειρά όπου ξέρεις πως σε κάθε σεζόν θα χάνεις μέλη του cast;
Ναι, σίγουρα. Είναι δύσκολο αλλά πρέπει να το ξεπερνάμε. Πρέπει να συνεχίζεις.

Ας πάρουμε το 4ο επεισόδιο: Τι σκέφτηκες όταν πρωτοπήρες το σενάριο;
Γνώριζα πως η Sarah (Wayne Callies, που έπαιζε την μαμά του Carl, την Lori) θα έφευγε στον 3ο κύκλο. Όταν παρέλαβα το σενάριο δεν γνώριζα πως θα είμαι εγώ αυτός που θα την σκοτώσει. Μου ήταν δύσκολο μόνο και μόνο που διάβαζα το σενάριο, αλλά όπως σας είπα, έπρεπε να το ξεπεράσω.

Αισθάνεσαι πως η σειρά σε ανάγκασε να ωριμάσεις λίγο παραπάνω;
Έτσι νομίζω. Δεν υπάρχουν παιδιά στα γυρίσματα, ποτέ, οπότε νομίζω έχω ωριμάσει λίγο. Για 'μένα, ενήλικοι όπως ο Steven και ο Norman συμπεριφέρονται σαν παιδιά, (γέλια) έχει πολύ πλάκα.

Τι κάνεις για διασκέδαση;
Είναι πολλά που μπορείς να κάνεις στο set, ανάμεσα στα γυρίσματα. Τα στήνουν τόσο γρήγορα. Έχω ένα ηλεκτρικό πατίνι και το έφερα στο set κυριολεκτικά πάνω στην ώρα, και συνηθίζω να το οδηγάω ανάμεσα στα γυρίσματα.

Τι κάνεις εκτός του set;
Παίζω πολλά βιντεοπαιχνίδια. Πολλά τέτοια.

Είσαι τύπος του Call Of Duty;
Ναι, αγαπώ το Call Of Duty! (γέλια)

Ήσουν fan κάποιου κόμικ πριν ξεκινήσεις την σειρά;
Δεν διαβάζω κάποιο κόμικ, αλλά όταν με πήραν στο cast της σειράς ξεκίνησα να διαβάζω το κόμικ του The Walking Dead. Αισθανόμουν πως έπρεπε να έχω μία καλύτερη ιδέα για τον χαρακτήρα.

Είναι σωματικά και ψυχικά κουραστικό να κάνεις αυτές τις σκηνές μερικές φορές;
Είναι, αλλά επίσης από την μία πλευρά πηγαίνω και σχολείο, τρεις ώρες την ημέρα.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου μάθημα;
Δεν έχω κάποιο. (γέλια)

Πόσο καιρό κάνεις σχολείο κατ' οίκον;
Από τις αρχές της έκτης δημοτικού.

Τι είδος μουσικής ακούς;
Μου αρέσει πολύ η ηλεκτρική pop μουσική και η dubstep, είδη σαν κι αυτά.

Κάποιος συγκεκριμένος που σου αρέσει;
Μου αρέσει πολύ ο Deadmau5 και οι Coyote Kisses. Επίσης και οι Foo Fighters, μου αρέσει η rock. Τους είδαμε και live.

Πρέπει να βρούμε μια κοπέλα του Carl. Πότε θα αποκτήσεις κοπέλα;
Πρέπει να περιμένετε και θα δείτε. (γέλια)

Πηγή: http://www.gq.com/entertainment/tv/blogs/the-stream/2012/11/the-gqa-the-walking-deads-chandler-riggs.html

3 σχόλια:

  1. αυτο το κωλοπαιδο δεν το χονευω καυολου..χαχα.Χαρη σε αυτο σκωτοθηκε ο dale

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οντως ο carl ειναι λιγο κωλοπαιδο γιατι αυτος ευθυνεται που πεθανε ο dale αυτος σκοτωσε τον shane αυτος σκοτωσε την lori αλλα κατα τα αλλα ειναι καλος ηθοποιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή