Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Συνέντευξη της Sarah Wayne Callies


Η ηθοποιός Sarah Wayne Callies (Lori Grimes) μιλάει για τις τελευταίες στιγμές του χαρακτήρα της και μια μυστική παράδοση του καστ.


Ε:Αυτό ήταν ένα πολύ δυναμικό επεισόδιο!Πως ήταν για σένα να βλέπεις τον χαρακτήρα σου να πεθαίνει?

 

Α: Ήταν ενδιαφέρον γιατί γυρίσαμε το επεισόδιο τον Ιούνιο. Ήταν πολύ έντονη η συναισθηματική διαδικασία το να γυρίσουμε την σκηνή και να πω σε όλους αντίο. Αλλά αυτή η διαδικασία είχε ολοκληρωθεί εδώ και καιρό όταν το είδα! Είχα άγχος γιατί περίμενα να πονέσω άλλα ήμουν τόσο περήφανη για τον Chandler Riggs αλλά και που βοήθησα να χτίσουμε αυτή την σειρά. Νομίζω ότι ο θάνατος της Lori με δικαίωσε, ήταν μια απίστευτη και δυναμική γυναικά που της έγραψαν έναν δυναμικό και απίστευτο θάνατο. Έφυγα με περηφάνια και ευγνωμοσύνη.

 

Ε: Πότε έμαθες ότι αυτή η σεζόν θα ήταν και η τελευταία για την Lori?
 

Α: Ήμουν σε ένα στρατόπεδο προσφύγων στην Ταϊλάνδη τον Φεβρουάριο. Όταν έφτασα και κατέβηκα από το αεροπλάνο έδωσα αμέσως μια συνέντευξη. Μόλις τελείωσα με αυτό το τηλεφώνημα έλαβα ένα άλλο από τον Glen Mazzara που μου είπε ότι θα “χάσουμε” την Lori. Ήταν ενδιαφέρον γιατί δεν είχα στο μυαλό μου καθόλου την σειρά, το μυαλό μου ήταν ακόμα σε θέματα υγείας και φύλων του στρατοπέδου. Νομίζω ότι με έκανε να το σκεφτώ λογικά, ήταν πολύ δύσκολο και λυπητερό αλλά ήταν μια σειρά. Είμαι πολύ ευγνώμων που ήμουν εκεί για δυο μισή σεζόν.


E: Αφότου έφυγες από τα γυρίσματα στην Ατλάντα, ήταν δύσκολο να κρατήσεις τον θάνατο της Lori μυστικό?

 

Α: Αυτό που είπα στους γνωστούς μου ήταν αλήθεια, η φετινή σεζόν έχει μεγάλο καστ και ότι γυρίζεται σε δυο τοποθεσίες και ότι κάθε χαρακτήρας έχει ελεύθερο χρόνο. Αλλά επίσης παραπλανούσα σκόπιμα τον κόσμο..Υπήρχαν πολλές ερωτήσεις όπου έπρεπε να απαντήσω κάπως δημιουργικά. Είμαι πολύ ανακουφισμένη που δεν χρειάζεται να το κάνω τώρα αυτό.

 

Ε: Έκανες τίποτα συγκεκριμένο για να “αποχαιρετίσεις” τον χαρακτήρα σου?

Α: Ξεκινήσαμε να κάνουμε δείπνα για εκείνους που “πεθάναν” στην σειρά στην αρχή της πρώτης σεζόν. Κάθε φορά πριν από το τελευταίο επεισόδιο κάποιού χαρακτήρα βγαίναμε να γευματίσουμε όλοι μαζί και να τσουγκρίσουμε στην υγεία τους. Αυτά τα γεύματα έγιναν παράδοση. Είμαστε μεγάλο καστ και θέλουμε να είμαστε λίγο πιο διακριτικοί. Ο Steven ήρθε στο τέλος του πρώτου επεισοδίου της φετινής σεζόν και μου είπε ότι θέλει να κάνει ένα γεύμα και για τον δικό μου χαρακτήρα, ήταν πολύ γλυκό. Ήρθε μετά από μια βδομάδα και με ρώτησε πως τα κατάφερνα και του είπα ότι πρέπει να βρει ένα εστιατόριο που έχει ιδιωτικό δωμάτιο και να τους πει ότι θέλει να κάνει ένα πάρτι γενεθλίων. Ύστερα ήρθε και με ρώτησε πιο εστιατόριο και στο τέλος, ήταν όμως αξιολάτρευτο, χρειάστηκε διπλή δουλειά! Ήρθαν όλοι και με αποχαιρέτισαν.

 

Ε: Πηγαίνοντας πίσω, ποιες ήταν οι πιο αγαπημένες σου στιγμές?

A:Μια από τις αγαπημένες μου στιγμές στην ήταν να βλέπω τον Andy Lincoln (Rick) να οδηγάει!Νομίζω πήρε το δίπλωμα οδήγησης ένα χρόνο πριν ξεκινήσουμε την σειρά. Και είναι Αγγλος. Το να βλέπεις τον Andy να προσπαθεί να οδηγήσει το Cherokee ήταν απίστευτα αστείο. Σε κάποιο σημείο έπρεπε να το σταματήσουμε γιατί
έβγαινε πράσινος καπνός  από την μηχανή. Δεν είχε βάλει ταχύτητα γιατί το αυτοκόλλητο που σου λέει σε πια ταχύτητα είσαι είχε φύγει. Σε ένα επεισόδιο της προηγούμενης σεζόν, η Lori είναι στην βεράντα ενώ ο Rick και ο Glen φεύγουνε να πάνε να βρούνε τον Herschel, είχα πει αντίο στον Rick και εκείνος υποτίθεται ότι έπρεπε να βάλει μπρος άλλα δεν μπορούσε να βάλει ταχύτητα!Με κοιτούσε θυμωμένα.

 

Ε: Υπήρχαν ομοιότητες στο να παίζεις μια έγκυος γυναικά και να στο είσαι πραγματικά έγκυος?

Α: Η κοίλα ήταν δύσκολη. Ότι και να έτρωγα για πρωινό όταν έβαζα την κοιλιά πεινούσα, κάθε φορά. Και οι άνθρωποι ήξεραν στο τέλος ότι έπρεπε να έχουν σάντουιτς με κοτόπουλο έτοιμο. Η κοιλιά στην αρχή ήταν από αφρολέξ άλλα ζήτησα να βάλουν βαράκια των 7 κιλών περίπου -όσο ένα μωρό θα ζύγιζε- για να μην χρειαστεί να προσποιούμαι. Πλήγωσε την πλάτη μου αλλά έπαιζα μια έγκυος γυναικά, πολύ πιο εύκολο γιατί μπορείς απλά να την βγάλεις. 





Πηγή:http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/2012/11/sarah-wayne-callies-interview.php

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου