Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Ο ηθοποιός IronE Singleton μιλάει για το τηλεφώνημα που καθόρισε την μοίρα του χαρακτήρα του και την πιθανότητα να γυρίσει ο T-Dog σαν ζόμπι ράπερ.



Ο ηθοποιός IronE Singleton (T-Dog) μιλάει για το τηλεφώνημα που καθόρισε την μοίρα του χαρακτήρα του και την πιθανότητα να γυρίσει ο T-Dog σαν ζόμπι ράπερ.

Ε: Ο αριθμός των ζόμπι που σκότωσε ο T-Dog αυτή την σεζόν είναι πολύ μεγαλύτερος από τις προηγούμενες σεζόν.Ήταν κάτι που σε ευχαρίστησε?

A: Στο πρώτο επεισόδιο της τρίτης σεζόν σκότωσα τόσα πολλά ζόμπι που έφταναν για τέσσερις σεζόν. Με ρωτούσαν συνέχεια πόσα ζόμπι θα σκοτώσω. Παλιά έλεγα 500 - εκτός οθόνης. Κάθε φορά που σκότωνα ζόμπι η κάμερα άλλαζε θέση. Αλλά αυτή την σεζόν σκότωσα όσα δεν κατάφερα τις δυο προηγούμενες σεζόν!


Ε: Σαν ένας από τους μόνιμους κάτοικους της Ατλάντα έκανες τίποτα για να καλωσορίσεις τους υπόλοιπους στην πόλη σου?

Α: Είχαμε πρόβα στο σπίτι μου. Φιλοξενήσαμε 150 ανθρώπους, οπότε ξέρεις ήμουν ενθουσιασμένος. Η γυναίκα μου έκανε φοβερή δουλειά, χειρίστηκε τα πάντα. Η μόνη δουλειά που είχα ήταν να γνωστοποιήσω πότε θα έρθουν και να τραγουδήσω το τραγούδι του Walking dead.


E: To τραγούδι του Walking Dead?

A: Το έχεις ακούσει? Είναι η δική μου εκδοχή για το πως θα μιλούσε ένα ζόμπι, αν μιλούσε. Ραπάρω. Και ο ρυθμός είναι καυτός!


Ε: Πως έμαθες ότι αυτή η σεζόν θα είναι η τελευταία για τον T-Dog?

A: Το γνώριζα από νωρίς. Μιλούσα με την γυναίκα μου όταν με πήρε τηλέφωνο ο Glen Mazzara, μιλούσαμε συχνά, αλλά δεν μου έλεγε γιατί. Δεν ήταν καλό. Συνήθως όταν παίρνεις κάποιον τηλέφωνο του εξηγείς γιατί τον πήρες, αλλά εκείνος μου είπε απλά ότι θέλει να μου μιλήσει. Κάναμε την συζήτηση γύρω στο πρώτο επεισόδιο, ήταν ένα συντριπτικό χτύπημα. Απάντησα ότι καταλαβαίνω και άρχισα να προετοιμάζω τον εαυτό μου.


Ε: Πως προετοιμάστηκες?

Α: Αυτή η σεζόν ήταν συναισθηματική. Σκεφτόμουν όλες τις υπέροχες στιγμές που περάσαμε, αναπολούσα, γιατί ήξερα ότι όλα θα χανόντουσαν σύντομα.


Ε:  Έπρεπε να σκεφτείς κάποια περίπλοκη δικαιολογία γιατί γύρισες νωρίς από τα γυρίσματα?

Α: Συνήθως έλεγα ότι τα γυρίσματα κρατάνε μέχρι τον Νοέμβριο, ακόμα και Δεκέμβριο, και ότι όλα πηγαίνουν καλά. Η οικογένεια μου ήξερε την αλήθεια. Δεν θα μπορούσα να μην τους την πω. Αλλά γενικά ήταν άκρως απόρρητο. Δεν ήξερα τι θα έλεγα στην γυναίκα μου όταν θα άρχιζα να περνάω περισσότερο καιρό σπίτι από ότι συνήθως. Θα με ρωτούσε γιατί είμαι σπίτι, τι θα της έλεγα?


Ε: Πως ήταν να δουλεύεις στην φυλακή?

Α: Είχαμε air condition, κάτι που δεν είχαμε από το τελευταίο επεισόδιο της πρώτης σεζόν. Είχε απίστευτη ζέστη πέρυσι στην φάρμα, οπότε ήταν αναζωογονητικό. Ήταν αποπνικτικά εκεί μέσα γιατί μόλις την είχαν φτιάξει και ο αέρας ήταν γεμάτος χημικά. Ακίνδυνα μας είπαν, αλλά εγώ φορούσα μάσκα. Ήταν άσχημα και βρώμικα, έμοιαζε με πραγματική φυλακή. Όταν ήμασταν κλεισμένοι μέσα  έμοιαζε αληθινό.


Ε: Έχεις κρατήσει κάτι για να σου θυμίζει τον T-Dog και την σειρά?

Α: Έχω κρατήσει την ασπίδα του και την έχει υπογράψει όλη η ομάδα. Έχει 300 υπογραφές πάνω της. Αυτό μου έδειξε ότι όλοι με σκέφτονται και με εκτιμούν τόσο όσο τους εκτιμώ εγώ. Φυσικά έχω και το τραγούδι μου.


E: Ίσως ο T-Dog θα μπορούσε να γυρίσει σαν ζόμπι ράπερ.

A: Περίεργα πράγματα θα μπορούσαν να συμβούν! Ο Shane γύρισε, θα μπορούσε να γυρίσει και ο T-Dog. Θα ήθελα να γυρίσω σαν ζόμπι ράπερ κάποια μέρα.


1 σχόλιο: