Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Συνέντευξη της Danai Gurira στο E! Online



Σαν Michonne,την επιζήσαντα του The Walking Dead με το κατάνα, η Danai Gurira σφάζει ζόμπι με την ιδία ευκολία που βγάζει έξω τα σκουπίδια της. Το ότι η ηθοποιός έχει καταφέρει να αφήσει το σημάδι της στην τρίτη σεζόν της τρομερά επιτυχημένης σειράς του AMC είναι εντυπωσιακό, λαμβάνοντας υπόψη την φοβερή επιτυχία που είχε ο χαρακτήρας στο κόμικ του Robert Kirkman και ποσό προστατευτικοί είναι οι θαυμαστές της. Αλλά η Danai, με τον δικό της τρόπο σαν Michonne μεταμορφώνετε σε τρομερή φιγούρα. Γεννημένη στην Iowa αλλά μεγαλωμένη στην πατρίδα των γωνιών της την Zimbabwe, έχει καταφέρει να ισορροπήσει την καριέρα της σαν ηθοποιός – έχει παίξει και στην σειρά του HBO Treme - και την καριέρα της σαν πετυχημένη και βραβευμένη θεατρική συγγραφέας.

Εδώ η Danai μιλάει για την μοναδικές προκλήσεις του χαρακτήρα της, για το τι λένε αυτή και ο Κυβερνήτης (David Morrissey) όταν οι χαρακτήρες τους δεν προσπαθούν να αλληλοσκοτωθούν και για το τι θα συμβεί στην Michonne όταν ξεκινήσει η σειρά πάλι στις 10 Φεβρουαρίου.

Είχες άγχος που θα έπαιζες ένα τόσο αγαπημένο χαρακτήρα;

Και ναι και όχι. Θέλεις οι άνθρωποι να είναι ευτυχισμένοι αλλά την ίδια στιγμή δεν θες να ικανοποιήσεις τους άλλους για να μπορείς να παίξεις. Πρέπει να είμαι πιστή στην ιστορία που οι συγγραφείς έχουν διαλέξει για τον χαρακτήρα μου, η οποία δεν είναι η ιδία με του κόμικ. Στο κόμικ μπαίνει στην ιστορία σαν κάποια πολύ ευχάριστη, χαλαρή ενώ στην σειρά μπαίνει σαν κάποια που δεν μπορείς να την διαβάσεις εύκολα, πολύ κλεισμένη. Δημιουργείς κάτι καινούργιο οπότε δεν μπορείς να στεναχωριέσαι τόσο πολύ για το τι θα πιστεύει το κοινό.

.
Πως προετοιμάστηκες για τον ρολό;

Παρακολούθησα την πρώτη σεζόν όταν περνούσα από οντισιόν, και είδα και πως την περιέγραφαν στα κόμικ. Μονό που κοιτούσα την εικόνα της, τις εκφράσεις του προσώπου της, με βοήθησε. Αισθάνθηκα λες και είχε μετά-τραυματικό σύνδρομο (στην σειρά) οπότε διάβασα διαφορά βιβλία πάνω σε αυτό. Σε ένα από τα θεατρικά μου μιλάω για τις γυναίκες και τον πόλεμο στην Liberia και δεν ήταν ευαίσθητες γυναίκες, ευγενικές ή εύκολες να τις διαβάσεις. Έγιναν μαχητές, οπότε σίγουρα αυτό επηρέασε την Michonne.


Σαν συγγραφέας ήταν δύσκολο να παίξεις κάποια που με τα βίας μιλάει;

Ναι, ήταν δύσκολο. Μου αρέσει η γλώσσα και να την χρησιμοποιώ. Να βρίσκω ιδέες και κίνητρα οπότε οι συγγραφείς μου λένε «Δεν μιλάει πολύ» και εγώ ήμουν κάπως "Α οκ". Αλλά σαν συγγραφέας πρέπει να καλωσορίζεις τις προκλήσεις.


Μιλώντας για προκλήσεις, πόσο δύσκολο ήταν να μάθεις να χειρίζεσαι το κατάνα;

Άρχισα να προπονούμε λίγο μετά αφού πήρα τον ρόλο, ήταν πολύ έντονο. Πονούσα παντού. Είμαι αρκετά αθλητικός τύπος, αλλά η προπόνηση απαιτεί να χρησιμοποιείς διαφορετικούς μυς. Πρέπει ολόκληρο το σώμα σου να μάθει να δουλεύει με το σπαθί και όχι μόνο τα χέρια σου, είναι πολύ απαιτητικό. Ακόμα και να μάθεις πως να το ισορροπείς και να κόβεις είναι αρκετά δύσκολο. Μερικές φορές ο προπονητής μου μου έλεγε «μην κάνεις τίποτα αύριο, άσε τους μυς σου να χαλαρώσουν. Πήγαινε για μασάζ». Αλλά στο τέλος γίνετε συνήθεια,και το κάνεις πιο γρήγορα και με περισσότερη ευλυγισία.


Μια από τις πιο αξέχαστες στιγμές στο τελευταίο επεισόδιο ήταν όταν η Michonne βρίσκει και σκοτώνει την ζόμπι κόρη του Κυβερνήτη. Νομίζεις ότι προσπαθούσε να σβήσει και την τελευταία σταγόνα ευσπλαχνίας του;

Στην αρχή νομίζει πως είναι ζωντανή η κόρη του και είναι πολύ τρυφερή μαζί της. Αλλά μετά ανακαλύπτει πως είναι ζόμπι και για την Michonne τα ζόμπι είναι νεκρά. Θεωρεί ότι δεν είναι τρόπος αυτός να ζεις οπότε το να σκοτώσει την κόρη του είναι μια πράξη ελεημοσύνης. Είναι σαν να την βάζει σε ένα τάφο,να βάζει και ένα σταυρό από πάνω και να την θρηνεί. Αλλά η κόρη του είναι κάτι που αγαπά. Εκείνος πήρε αυτό που αγαπούσα εγώ μακριά και προσπάθησε να με σκοτώσει οπότε είναι και μια πράξη εκδίκησης.


Οπότε αυτό οδήγησε σε αυτό τον υπέροχο καυγά, που στο τέλος κόστισε στον Κυβερνήτη ένα μάτι. Πόσο δύσκολο ήταν να το γυρίσετε;

Χρειάστηκαν δυο μέρες και ήμουν μούσκεμα στον ιδρώτα συνεχεία αλλά στην πραγματικότητα ήταν πολύ διασκεδαστικό. Μου αρέσουν αυτά! Ήμουν πάντα ένα σκληρό κορίτσι. Μου αρέσει όταν το κάνει αυτό, πολεμάει για την ζωή της. Υπάρχει η σκέψη «αυτός είναι πιο δυνατός από εμένα, τι θα κάνω; Πρέπει να πάρω το σπαθί μου!» Αλλά εγώ και ο David περάσαμε πολύ ωραία. Στην πραγματικότητα τα πάμε πολύ καλά.


Περίμενε η Michonne και ο Κυβερνήτης είναι φίλοι;

Λατρεύω τον David. Μιλάμε για πολλά πράγματα - το ότι είμαι εργένισσα, την οικογένεια του.Το κοινό μας ενδιαφέρον για την Αφρική. Μου δίνει συμβουλές για την ερωτική μου ζωή συνέχεια. Είναι τέλεια.


Σε αναγνωρίζουν στον δρόμο;

Είναι περίεργο, μερικοί άνθρωποι με αναγνωρίζουν αμέσως ενώ κάποιοι άλλοι όχι. Νομίζω το ότι δεν έχω τα ράστα στην πραγματική μου ζωή, κάτι που είναι πολύ σημαντικό στοιχείο στην εικόνα της Michonne, με βοηθάει στο να μην με αναγνωρίζουν πολύ.


Τι σειρές έβλεπες το 2012;

Το Homeland. Λατρεύω το ότι όλοι είναι άθλια ατελής και υπάρχει πάντα η ερώτηση για το πια είναι τα κίνητρα τους. Δεν είναι μαύρο ή άσπρο και νομίζω αυτό είναι το στοιχείο που το κάνει τόσο ωραίο και ανατριχιαστικό.


Τι να περιμένουμε από την Michonne όταν επιστρέψει η σειρά;

Περνάει μια φάση  Στο πρώτο μέρος της σεζόν είναι πολύ δυναμική και αντικοινωνική. Έχει πρόβλημα να συνδεθεί με τους ανθρώπους. Προς το τέλος βλέπεις ότι αρχίζει να χρειάζεται τον Rick και την ομάδα. Ξέρει ότι χρειάζεται μια κοινότητα και αυτό θα την σπρώχνει στο δεύτερο μέρος της σεζόν, κάτι που θα θυμίζει πιο πολύ το κόμικ. Αρχίζει να μην προσπαθεί μόνο για την δική της επιβίωση αλλά και για την επιβίωση και των άλλων ανθρώπων.


Άμα ξεκινήσει να είναι πιο κοινωνική σημαίνει πως θα αρχίσει να χαμογελάει;

Για πιο πράγμα μιλάς; Χαμογέλασε στο πέμπτο επεισόδιο! Γέλασε και σε ένα άλλο επεισόδιο επίσης αλλά δεν το βάλανε. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να κοντρολάρω αλλά ξέρω ότι χαμογέλασε! Μάλλον θα δείτε περισσότερα χαμογέλα αλλά όχι και τόσα πολλά! Μια αποκάλυψη των ζόμπι δεν είναι και τόσο χαρούμενο γεγονός.


Πηγή: http://uk.eonline.com/news/374934/2012-breakout-stars-danai-gurira-brings-bloody-goodness-to-the-walking-dead

4 σχόλια:

  1. ΝΤΑΞΕΙ μεχρι και αυτη βλεπει Homeland....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παιδιά, πολύ ευγενικά και χωρίς κακή κριτική διάθεση, προσέξτε λίγο τα ορθογραφικά λάθη που γενικά υπάρχουν στα ποστ. Μερικά είναι πολύ κοινότυπα και είναι κρίμα να γίνονται.

    Επίσης, το ελληνικό ερωτηματικό είναι αυτό ";" και όχι αυτό.. "?".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένας αναγνώστης του blog έκανε το παρακάτω σχόλιο αλλά δεν το εμφανίζει γιατί μάλλον μπήκε από κινητό...


    "Παιδιά, πολύ ευγενικά και χωρίς κακή κριτική διάθεση, προσέξτε λίγο τα ορθογραφικά λάθη που γενικά υπάρχουν στα ποστ. Μερικά είναι πολύ κοινότυπα και είναι κρίμα να γίνονται.

    Επίσης, το ελληνικό ερωτηματικό είναι αυτό ";" και όχι αυτό.. "?"."



    Απαντώ... Έχεις απόλυτο δίκιο, εμείς φταίμε που δεν το διπλοτσεκάραμε. Σε ευχαριστούμε για την παρατήρηση και ,αλίμονο, όλα τα σχόλια που γίνονται χωρίς κακή διάθεση και με ωραίο τρόπο είναι δεκτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα, ναι, έκανα το σχόλιο από κινητό.. άλλες φορές τα εμφανίζει σωστά, άλλες πάλι όχι. Ευχαριστώ που έβαλες το σχόλιο. Το έκανα επειδή θέλω το μπλογκ να γίνεται όλο και καλύτερο!

    ΥΓ: Ακόμα να έρθει ο Φλεβάρης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή