Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Συνέντευξη του Vincent M. Ward (Oscar) στο AMC


Ο ηθοποιός Vincent M. Ward, που υποδυόταν τον Oscar, μίλησε σε συνέντευξή του στο site του AMC για την ικανότητα που κράτησε μυστική από τους συναδέλφους του και για τα σχέδιά του στην καταπολέμηση του εγκλήματος μαζί με τον Axel.


Μετατράπηκες σε ένα ολοκληρωτικό σπασικλάκι με τα ζόμπι τώρα που ήσουν στην σειρά;
Όχι, δεν μπορώ να πω ότι έγινε αυτό. Αλλά το ευχαριστήθηκα αυτό που έκανα στην σειρά, για αρκετό χρονικό διάστημα, και που γνώρισα μερικούς πολύ cool ανθρώπους. Άκουσα πόσο εκστασιασμένοι και ενθουσιασμένοι είναι όλοι με το κόμικ, σκέφτομαι μήπως ξεκινήσω να το διαβάζω!


Έχεις παίξει ρόλους όπως μπάτσος, νταβατζής, σωματοφύλακας και πράκτορας της CIA. Γιατί πιστεύεις πως πάντα παίρνεις ρόλους ως ο σκληρός τύπος;
Πιστεύω ότι είναι λόγω του ύψους μου και της κατασκευής μου, είναι πολλές φορές που δεν θέλουν από 'σένα να κάνεις τον χαρακτήρα να μοιάζει με νάνο. Με ύψος 1,80 και 110 κιλά, ναι, μερικές φορές σου δίνουν συγκεκριμένους ρόλους! Αυτή τη στιγμή, είμαι σε θέση να πω, "Όχι, δεν θέλω αυτό τον κομμάτι," και περιμένω υπομονετικά να παίξω σε κάποιο άλλο. Αλλά ο Oscar ήταν ένα καλό παιδί.


Ήσουν μασκότ της αθλητικής ομάδας στο λύκειο. Πως σου φαίνεται τώρα που είσαι επαγγελματίας ηθοποιός;
Πάντοτε ήμουν της ψυχαγωγίας. Όταν έπαιζα μπάσκετ συνήθιζα να χορεύω στο γήπεδο. Και χόρευα και σε μια ομάδα ραπ, ανοίγαμε shows ανθρώπων όπως του MC Hammer, των Public Enemy, των Special Ed. Αγαπούσα τον χορό. Αμέσως μετά το λύκειο, αντί να πάω στο κολέγιο, ήμουν έξω σε περιοδείες με την rap ομάδα μου και διασκεδάζαμε.


Σου χρησίμευσαν οι χορευτικές σου ικανότητες στα γυρίσματα;
Όχι ιδιαίτερα. Ήταν όλο μια επιχείρηση. Κανείς δεν ήξερε ότι είχα τον ρυθμό.


Ο Oscar δείχνει την αφοσίωσή του στον Rick και την ομάδα σκοτώνοντας τον Andrew -- έπρεπε ποτέ να αποδείξεις αυτό που είσαι για κάποια άλλη ομάδα;
Ξέρετε, ποτέ δεν άραζα με κάποια παρέα. Οι πράξεις και η αφοσίωσή μου συνήθως μιλούν από μόνες τους. Προσπαθώ πάντοτε να δώσω το καλύτερο παράδειγμα, όταν είσαι ο ηγέτης δεν χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα.


Το site σου ανοίγει με ένα video σου που βγαίνεις μέσα από μία κάσα. Είναι μία αναφορά για την δουλειά σου στο The Walking Dead;
Το αποκαλώ αναδύσου και συνθλίψου. Πάντοτε, κάθε μέρα, προσπαθώ να δώσω κάτι στους ανθρώπους ή να πω κάτι θετικό. Πρέπει να σηκωθείς και να κάνεις κάτι για να βελτιώσεις την ζωή σου ή να κάνεις κάποιου άλλου την ζωή καλύτερη. Ακόμα κι αν έχω καταφέρει πολλά στο παρελθόν, όταν άρχισα να δουλεύω στο The Walking Dead αισθάνθηκα πραγματικά σαν να ξεκίνησε μόλις η καριέρα μου. Για αυτό με βλέπετε να ξεπροβάλλω. Όλα τα άλλα είναι παρελθόν και νεκρά, έχει να κάνει με το να εισχωρείς σε αυτό που πραγματικά θες.


Ο Oscar και ο συγκρατούμενός του ο Axel είχαν μία πολύ καλή ρουτίνα μεταξύ τους. Εσείς παιδιά δουλέψατε σε αυτό και εκτός γυρισμάτων;
Ω φίλε μου, ο Lew Temple είναι ο άνθρωπος. Είναι σαν φίλος τώρα, κάποιος που του τηλεφωνώ, στέλνουμε μηνύματα και κάνουμε παρέα, οποτεδήποτε. Ήταν κάτι παραπάνω από δουλειά. Έμαθα από αυτόν, γιατί είναι ήδη στο παιχνίδι περισσότερο καιρό, και είχαμε κάποια χημεία. Ας ελπίσουμε ότι κάποιος θα γράψει μια σειρά για εμένα κι αυτόν. Μπορούμε να γίνουμε οι καινούργιοι Mel Gibson και Danny Glover.

Πηγή: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/2013/01/vincent-ward-interview.php?utm_campaign=AMC_TWD_Retargeting_1.7.13&utm_medium=Email&utm_source=MarketTraq&utm_content=AMC_TWD_Retargeting_1.7.13&utm_term=239402

1 σχόλιο: