Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Συνέντευξη του Chandler Riggs (Carl Grimes)





Ερ: Νωρίτερα φέτος, ο χαρακτήρας σου πέρασε πολύ χρόνο τραυματισμένος.


Α: Ήταν τα γενέθλιά μου την ημέρα που ο Carl τραυματίστηκε.

Ερ: Κάτι σαν δώρο γενεθλίων! Ήταν μια πρόκληση να παραμείνεις έτσι;

Α: Ήταν κάπως. Μετά από κάθε λήψη πήγενα και έτρωγα ένα σωρό γλυκά σνακ. Καθόμουν εκεί και προσπαθούσα τόσο σκληρά να μην σπάσω και χαμογελάσω! Ήταν πραγματικά πολύ διασκεδαστικό να κάθομαι σε ένα κρεβάτι για τόσο διάστημα.

Ε: Ποια ήταν η αγαπημένη σας στιγμή από αυτή τη σεζόν;

Α: Σίγουρα τα γενέθλιά μου. Μου πήραν τούρτα που έλεγε "Μην ανοίγετε Dead Inside", το οποίο είχε δάχτυλα που έβγαίναν. Είχαμε, επίσης, αυτά τα ζόμπι-κεφάλι cake pops που ήταν φτιαγμένα από κόκκινο velvet κέικ, έτσι ώστε να έμοιαζει με αίμα όταν το δάγκωνες. Ήταν απίθανο.

Ερ: Παρακολουθήσατε όλη την περσινή σεζόν αφού γυρίστηκε;

Α: Ναι! Είδα κάθε μεμονωμένο επεισόδιο.

Ε: Στους γονείς σου, αρέσει το σόου;

A: Το αγαπούν. Στην μαμά μου αρέσει πάρα πολύ, λόγω του ερωτικού τριγώνου. Νομίζω ότι είναι πιο ευχάριστο [από ό, τι τρομακτικό]. Για μένα η ευκαιρία να συνεργαστώ με όλους αυτούς τους παράγοντες είναι απλά εκπληκτικό.

Ερ: Υπάρχουν ηθοποιοί που δεν είχες μια σκηνή μαζίτους στην πρώτη σεζόν που θα 'θελες να συνεργαστείτε σε αυτή την σεζόν;

Α: Τον Daryl Dixon. Υπάρχει μια σκηνή που έρχεται και τον ρωτάω εάν μπορώ να ρίξω με την βαλλίστρα - και λέει Carl πήγενε να ταλαιπωρίσεις τον πατέρα σου. Αυτή η σκηνή ήταν πραγματικά cool για μένα, ήταν η πρώτη φορά που ο Carl μιλήσε με τον Daryl. Υπάρχει μια άλλη σκηνή αργότερα με έναν περιπατητή επίσης, που ήταν διασκεδαστική.

Ε: Ποια είναι άλλα είναι τα αγαπημένα σας τηλεοπτικά προγράμματα;

Α: Phinneas & Ferb, αν και ξέρω ότι είναι κάπως παιδιάστικο. Και για ταινίες; Μου άρεσε πραγματικά το Super 8. Αν ο Steven Spielberg είναι ένας εκτελεστικός παραγωγός σε  κάτι, ξέρεις ότι πρόκειται να είναι καταπληκτικό!

Ερ: Σου αρέσουν περισσότερο τα θρίλερ, τώρα που είσαι στο σόου;

Α: Είναι κάτι που πάντα μου άρεσε. Ο πατέρας μου ήταν στο Zombieland και αγαπώ αυτή την ταινία. Οπότε ναι νομίζω ότι μου αρέσει το ύφος φρίκης!

Ε: Ο Carl συνέχεια προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όπλο - και τελικά πέρνει στα χέρια του την φετινή σεζόν. Ήσουν ενθουσιασμένος για αυτά grown-up όπλα;

A: Αυτό είναι αστείο: Νομίζω ότι ο νόμος της Georgia λέει ότι μπορώ να πυροβολούν με οποιοδήποτε όπλο θέλω όταν είμαι 8. Αλλά δεν μπορώ να αγγίξω τίποτα που θα ρίξει βλήμα. Θα πρέπει να είσαι 14 για να το κάνεις αυτό νομίζω. Έτσι, το όπλο μου μετέφερα ήταν στην πραγματικότητα ένα όπλο καπάκι. Αρχικά ήταν βαμμένο πορτοκαλί και μαύρο ζωγραφισμένο με σπρέι. Το μαχαίρι είναι πραγματικό ωστόσο, αν και είναι θαμπό. Μια φορά στο σετ, τραυματίστηκα με την λεπίδα - και το χέρι μου έβγαζε πολύ αίμα στη μέση της λήψης! Έτσι, όταν σήκωσα το πουκάμισό μου, το έκανα με το ένα χέρι και έτσι δεν γέμισε αίμα το όπλο και το πουκάμισό μου - και να νευριάσει τους ενδυματολόγους.

Ερ: Έχεις πολλά ζόμπι-αναμνηστικά στο σπίτι σου;

Α: Ναι. Στο σπίτι έχω πάρα πολλές φωτογραφίες από το The Walking Dead, και κάποια πράγματα από τα κόμικς. Στο κόμικ έχω πολλά autographed πράγματα, έτσι πολλά από αυτά είναι στον τοίχο μου.

Ε: Τι κάνετε για να περάσει η ώρα σου στο πλατό;

Α: Παίζω με το kendama. Ξέρετε το παιχνίδι με την μπάλα και το κύπελλο;Είμαι αρκετά καλός σ 'αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου