Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Συνέντευξη της Sarah Wayne Callies (Lori Grimes)




Ε: Πείτε μου ένα πράγμα που ήταν τελείως διαφορετικό για σας σε αυτή τη σεζόν απ ότι στην προηγούμενη;

A: Θέση και άνεση. Μαγνητοσκοπούμε το μεγαλύτερο μέρος αυτής της σεζόν στο
αγρόκτημα, το οποίο είναι τόσο όμορφο. Λες αυτήν την πραγματικά φρικιαστική, συγκινητική ιστορία με αυτό το μαγευτική ποιμαντική ρύθμιση. Πάω στη δουλειά λίγο νωρίς και απλά ρίχνω το iPod μου και να περπατάω μέσα σε αυτόν τον καταπληκτικό αγρό, βλέποντας την ανατολή του ήλιου πάνω από τα δέντρα.


Ε: Πόσο παράξενο ήταν να κινηματογραφήσετε τις σκηνές του φλας μπακ στην εποχή πριν από την Αποκάλυψη;
Α: Ήταν πολύ διαφορετικό! Φοράω ένα φόρεμα σε ένα από αυτά και τα μαλλιά μου είναι φτιαγμένα και φοράω σαγιονάρες και κρατάω ένα Blackberry και έχω κραγιόν. Οι περισσότεροι από το σετ περπάτησαν δίπλα μου χωρίς να πουν ένα  γειά σου, γιατί δεν με αναγνώριζαν!

Ε: Μπορείτε να έχετε κάποια μετα-αποκάλυψη make-up όμως, έτσι;
Α: Βάζουν την βρωμιά και το αίμα πάνω μας, γιατί πρέπει να ταιριάζει μέρα σε μέρα. Και υπάρχουν και μέρες που βάζουν μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια σας, αν έχουμε κοιμηθεί πάρα πολύ καλά το προηγούμενο βράδυ.
Ερ: Πριν το The Walking Dead κάνει πρεμιέρα ποτέ δεν είχατε δει ταινία τρόμου και ποτέ δεν διαβάσατε ένα βιβλίο κόμικ. Αυτό αλλάξει από τότε που είσαι στο σόου;Α: Ξέρετε προσπάθησα, και σκέφτηκα να ξεκινήσω με το Zombieland επειδή σκέφτηκα ότι: Γούντι Χάρελσον. Είναι μια κωμωδία. Αλλά άντεξα μόνο περίπου 17 λεπτά πριν φρικάρω. Έπρεπε να το απενεργοποιήσω και να ανάψω όλα τα φώτα στο σπίτι και ο σύζυγός μου να μου μιλά καταπραϋντικά. Δεν μπορώ ακριβώς να χειριστώ αυτά τα πράγματα!
Ερ.: Ένα από τα πολλά σημεία ανάφλεξης του σόου είναι η ένταση μεταξύ της Lori, του Rick και του Shane. Ποια είναι η χημεία, όμως ανάμεσά σας, του Andrew Lincoln και του Jon Bernthal στο σύνολο;Α: Λατρεύω αυτούς τους δύο. Είναι κατηγορηματικά διαφορετικοί άνδρες, αλλά έχουν ένα καταπληκτικό σύνδεσμο. Για δύο νέους, ελκυστικούς άλφα-αρσενικού παιδιά τύπου να εργάζονται τόσο στενά και τόσο ανιδιοτελώς και με τόσο επαγγελματισμό. Είναι οικογένεια: Όταν η γυναίκα του Jon ήρθε στην δουλειά επειδή έφευγε από την πόλη μου άφησε τα πίτμπουλ του.
Ερ: Πέρυσι ο χαρακτήρας σας δεν είχε την ευκαιρία να σκοτώσει ένα ζόμπι.Α: Ούτε ένα όλη την αιματηρή σεζόν!
Ε: Αισθάνεστε λίγο έξω από τη διασκέδαση στην ζόμπι-δολοφονία;Α: Καλά θα υπάρχει αίμα στα χέρια μου μέχρι το τέλος της σεζόν, αυτό είναι σίγουρο. Θα μου γράψει μερικές πραγματικά τρομερές σκηνές φέτος που θα είναι πολύ διασκεδαστικό στο γύρισμα.
Ερ: Μιλήστε μου για την ιππασία σας στο επεισόδιο 2. Τα πάτε καλά με την  ιππασία;Α: Κάνω βόλτες, πέρασα μια μέρα με το άλογο μια εβδομάδα πριν το γυρίσουμε. Ιππασία σε πλήρη καλπασμό χωρίς σέλα είναι αρκετά σκληρό. Το πρόβλημα είναι, πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί με την λαβή στα πόδια σας - αλλιώς κλοτσάς τα αγορίστικα μέρη του αλόγου - και δεν είχα εμπιστοσύνη ότι δεν θα κατέληγα να το κλοτσήσω εκεί που δεν πρέπει, έτσι και στο τέλος είχαμε έναν αναβάτη να το κάνει. Κατείχε το άλογο, και μου φαίνεται πραγματικά περισσότερο σαν εμένα από ό, τι εγώ.

Ερ: Μεγαλώσατε στη Χονολουλού. Πιστεύετε ότι η Χαβάη είναι ένα καλό μέρος για να αποφύγετε τα ζόμπι;Α: Αυτή τη στιγμή, η Χαβάη δεν είναι καλά εκεί που βρίσκεται για την ικανότητά του να παρέχει τροφή για τον πληθυσμό. Τα στατιστικά στοιχεία είναι πραγματικά ανησυχητικά: Υπάρχει μόνο κάτι σαν τρεις ημέρες αξίας των τροφίμων στο νησί, σε κάθε δεδομένη στιγμή. Αλλά αν ήταν σε ένα από τα λιγότερο κατοικημένα νησιά και νησίδες, μπορεί να είναι αρκετά ασφαλής - εκτός και αν τα ζόμπι μπορούν να κολυμπήσουν, φυσικά.
Ε: ή να σερφάρουν ...A: Αυτό θα μπορούσε να είναι spin-off! Το Hawaii Five-O συναντά το The Walking Dead

1 σχόλιο: