Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Συνέντευξη του IronE Singleton (T-Dog) στο Pittsburgh Post-Gazette (δεν λέει τίποτα για την σειρά... για την ζωή του μιλάει)



Τι σας ώθησε να αλλάξετε το όνομά σας από Robert σε IronE (όταν προφέρεται ακούγετε σαν την λέξη "Ειρωνεία") ;
Αυτό που συνέβη ήταν η ζωή μου [γέλια]. IronE σημαίνει ένας αετός σε πτήση με αδιάσπαστο πνεύμα.
Επινόησα αυτόν τον όρο γιατί είναι ενδεικτικός της ιστορίας της ζωής μου και το γεγονός ότι είμαι έξω από το κέντρο της πόλης. Στατιστικά στοιχεία αναφέρουν ότι ως νεαρός μαύρος άνδρας από το κέντρο της πόλης, θα έπρεπε να ήμουν είτε στη φυλακή ή νεκρός πιθανότερα να κρεμαστώ έξω σε μια γωνιά του δρόμου που πωλούν ναρκωτικά ή κάτι τέτοιο. Συνεπώς, μόλις αποφοίτησα από το κολέγιο, και λίγο πριν μετακόμισα στο Λος Άντζελες, ο Θεός μπήκε στην καρδιά μου. Αυτό ήταν η αφορμή να καταλήξω σε ένα όνομα που χρησιμεύει ως ένα παγοθραυστικό. IronE ήταν αυτό.

Έτσι, πώς βρέθηκες έξω από αυτά τα σχέδια σε μια κατάσταση, που πολλοί την βλέπουν ως μάταιη;
Μιλώντας μεταφυσικά, υπάρχει μόνο αυτή η συντριπτική δύναμη, αυτό το υπέρτατο ον στη ζωή μου. Ήταν μεγαλύτερο, πολύ μεγαλύτερο από την ζωή. Αναφέρομαι στον Θεό. Πάντα είχα μια σχέση με τον Θεό, από 8 ετών. Μπορώ να θυμηθώ που είχα αυτές τις συνομιλίες με τον Θεό. Πήγαινα στο μπάνιο, κοιταζόμουν στον καθρέφτη και μίλαγα με τον εαυτό μου, αλλά ήξερα ότι δεν ήμουν μόνο εγώ παρών.
Μιλώντας με κοσμική άποψη, επισκέφθηκα το πατρικό της γιαγιάς μου και είδα ότι η ζωή που έζησε συνολικά έρχεται σε αντίθεση με τη ζωή που έζησα στα έργα. Κι αυτό με ενέπνευσε να θέλω περισσότερο τη ζωή. Με έκανε πιο φιλόδοξο, διότι πριν από αυτό δεν ήξερα ότι ό, τι άλλο υπήρχε πραγματικά, ήταν και έξω από την τηλεόραση.

1 σχόλιο:

  1. Όταν την ξεκίνησα λέω κάτι θα πει και για την σειρά, αλλά τελικά δεν είπε.. οπότε λέω αφού την έγραψα τώρα άστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή