Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

The Walking Dead "Funny" Fan-Made Promo Poster

Κοιτάξτε.... ήμουν, είμαι και θα είμαι τεράστιος fan της συγκεκριμένης καλλιτέχνιδος... Ακόμα και πριν τον θάνατό της την θαύμαζα για το τεράστιο ταλέντο της και την μοναδική φωνή της....(πιστεύω
έχετε καταλάβει ποια εννοώ) την μαγευτική Amy Winehouse!!!!
 Αλλά αυτό που έφτιαξαν fan της σειράς το βρήκα πραγματικά πολύ αστείο, αν και ναι κάπως κάφρικο, θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας ... Μην αρχίσετε να φωνάζετε ΝΤΡΟΠΗ! και τέτοια... το συγκεκριμένο σατιρίζει την άστατη ζωή της... και για πάντα, τουλάχιστον εγώ, θα την κοροϊδεύω και θα την βρίζω για αυτό το μαρτύριο που προκαλούσε στον εαυτό της. Ξέρω σας ζάλισα.... η εικόνα είναι παρακάτω....




      

Και εδώ ένα λατρεμένο μου τραγούδι της Amy, αν και όχι τόσο από τα γνωστά της...

\

Και ένα από τον καινούργιο της δίσκο..... απολαύστε την...!!!

2 σχόλια: