Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Συνέντευξη του Scot Wilson (Hershel Greene)



Ο βετεράνος ηθοποιός Scott Wilson που υποδύεται τον Hershel Greene στο The Walking Dead εξηγεί πως το μούσι του βοήθησε στο να πλάσει τον χαρακτήρα του και πως έχασε το πόδι του.


Ε: Όταν έμαθες ότι ο Hershel θα δαγκωθεί από ένα ζόμπι στο πρώτο επεισόδιο της τρίτης σεζόν ανησύχησες ότι θα ήταν το τέλος του;

Α: Όταν ο Glen (Mazzara) μου είπε ότι θα μου έκοβαν το πόδι φυσικά η πρώτη μου σκέψη ήταν “ Αυτό ήταν!” Άλλα έγινε το ακριβώς αντίθετο: Μου είπε ότι ήθελε κάποιον με αναπηρία και αμέσως κατάλαβα. Επίσης είναι πολύ ενδιαφέρον που ο Hershel ήταν ο πρώτος που επιβίωσε μετά από κάποιο δάγκωμα. Ο Hershel αναρωτιέται αν θα γίνει μια παραπάνω ευθύνη για την ομάδα η αν θα καταφέρει να σταθεί μονός του.

Ε: Τι είδους προσθετικού ποδιού σχεδίασε ο Greg Nicotero για την σκηνή που του κόβουν το πόδι;

Α: Φτιάξανε ένα καλούπι χρησιμοποιώντας το πόδι μου και αυτό είναι που βλέπετε στο πρώτο επεισόδιο όταν μου κόβουν το πόδι. Είναι μια σκληρή σκηνή, πολλοί άνθρωποι σοκαρίστηκαν.

Ε: Πως νομίζεις ότι η αναπηρία θα επηρεάσει τον χαρακτήρα του;

A: Πρέπει να δείξει ότι είναι μάχιμος και ότι μπορεί να προσφέρει  Η ηλικία και οι εμπειρίες από την ζωή του βοηθάνε πολύ, ελπίζω ότι θα φοράει προσθετικό πόδι.

Ε: Ο Hershel έχει πολύ περισσότερα μαλλιά φέτος. Ποιανού ιδέα ήταν να τον κάνουν να φαίνεται τόσο απεριποίητος;

A: Στο τέλος της τελευταίας σεζόν αποφάσισα ότι δεν θα κόψω τα μαλλιά μου μέχρι να ξεκινήσει η νέα σεζόν. Ξεκίνησα και να μεγαλώνω και το μούσι μου, θα μπορούσα να τα κόψω αν κάτι δεν ταίριαζε  Μέτα είδα ότι σε όλους άρεσε γιατί έδειχνε το πέρασμα χρόνου, επίσης δείχνει ότι ο Hershel έχει υποστεί αλλαγές από τότε που έφυγαν από την φάρμα.Νομίζω ότι συνηθίζει την νέα πραγματικότητα, ο Hershel χαλαρώνει.

Ε: Πέρυσι μας είπες ότι μεγάλωσες στην Georgia. Έχεις συγγενείς στην περιοχή;

Α: Επισκέπτομαι την μητέρα μου, που μένει στην νότια Georgia. Αποφοίτησα από το λύκειο εκεί πέρα και προσπαθώ να την επισκέπτομαι όσο πιο συχνά μπορώ.

Ε: Πως χαλαρώνεις εσύ και οι υπόλοιποι ηθοποιοί όταν δεν κάνετε γύρισμα;

Α: Αυτό τον χρόνο παίζουμε λίγο γκολφ. Πρέπει να πω ότι γίνομαι χειρότερος στο παιχνίδι, όχι καλύτερος.

Ε: Ποιος είναι καλύτερος γκολφέρ;

Α: Μπορώ να αποκτήσω μερικούς εχθρούς εδώ! Ο Andrew (Lincoln) πραγματικά τα καταφέρνει και ο David (Morrissey) κάνει επίσης καλό παιχνίδι. Και ένας από τους σκηνοθέτες, ο Jeff January; Ο θείος του κέρδισε στο PGA πολλά χρόνια πριν. Έχει κρατήσει την σφήνα άμμου και τον σάκο του glof που είχε σε εκείνον τον αγώνα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου