Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Συνέντευξη της Melissa Suzanne McBride (Carol).

Η Melissa McBride που υποδύεται την Carol στο The Walking Dead, μιλάει για το ότι έμαθε σε αυτή τη σεζόν να σκοτώνει ζόμπι και περιγράφει πως προετοιμάστηκε για την σκηνή της διάσωσης της στο έκτο επεισόδιο της τρίτης σεζόν.



Ε:
Πέρσυ μας έλεγες ποσό ήθελες η Carol να μάθει να χρησημοποιεί όπλα εναντίων των ζόμπι. Τώρα που είναι πια βετεράνος, είναι ακριβώς όπως ήλπιζες ότι θα είναι?

Α: Είναι ακριβώς όπως ήλπιζα και ακόμα παραπάνω. Η πρώτη μου ζόμπι δολοφονία, στο φράκτη με ένα λοστό, ήταν πολύ περίεργη. Ήταν η πρώτη μου φορά σαν ηθοποιός. Ήταν αποκαρδιωτικό, εννοώ ότι πρέπει να το κάνεις αλλά πάντα σκέφτεσαι ότι ήταν κάποιος αυτό το ζόμπι.

 

Ε: Εξασκήθηκες καθόλου για να αποκτήσεις φόρμα για αυτές τις σκηνές?

Α: Δεν υπήρχε πραγματικά κάποια εξάσκηση, απλά έπρεπε να γνωρίσω το όπλο να συνηθίσω το “κλότσημα” του. Η δυσκολία είναι ότι όταν σκοτώνεις κάποιο περιπατητή με κάποιο όργανο -λοστό ή μαχαίρι- πρέπει να γίνετε με ακρίβεια, γιατί δεν θες να πληγώσεις κάποιον. Οι ηθοποιοί που παίζουν τους περιπατητές συχνά δεν μπορούν να δουν πολλά, αλλά προβάρουμε τις κινήσεις πολλές φορές πριν γυρίσουμε την σκηνή. Την περσινή σεζόν είχα χτυπήσει το χέρι από ένα ζόμπι και είχα τρομοκρατηθεί. Αλλά ήταν ΟΚ!

 

Ε: Όλοι μιλάνε για το πόσο δύσκολες είναι οι συνθήκες στα σκηνικά. Πως είναι μέχρι στιγμής η σεζόν?

Α: Το ότι είμαστε στην φυλακή μας ανακούφισε από την ζέστη αλλά όταν ήμασταν έξω στην φάρμα ήταν πολύ ωραία. Φαντάζομαι μου αρέσει να περνάω άσχημα, απλά ταιριάζει με το τι συμβαίνει γενικά. Ζεσταινόμαστε, περνάμε άθλια και ήμαστε ιδρωμένοι.

 

Ε: Η χημεία μεταξύ της Carol και του Daryl είναι προφανείς τώρα. Πως τα πάτε εσύ και ο Norman Reedus (Daryl) πίσω από τις κάμερες?

Α: Λατρεύω τις σκηνές μου με τον Νorman. Είναι ένας τόσο διασκεδαστικός τύπος και φέρνει μερικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα, είναι απρόβλεπτος και οργανικός. Είναι κάτι που εξελίσσεται. Είχαμε μια πολύ ωραία συζήτηση στην δεύτερη σεζόν, μιλήσαμε για τις ζωές μας. Με καταλαβαίνει και νομίζω ότι η Carol και ο Daryl είναι το ίδιο.

 

E: Πέρασες μερικά επεισόδια της σεζόν οπού σε θεωρούσαν νεκρή. Τι έκανες με τον ελεύθερο σου χρόνο?

Α: Βασικά μου αρέσει να πηγαίνω στο γύρισμα και να βλέπω τους άλλους. Όταν παίζεις, είσαι αφοσιωμένος στην σκηνή. Δεν μπορείς να βγεις από τον χαρακτήρα και να πεις “ Θεέ μου, λατρεύω αυτό που κάνεις”! Αλλά αυτοί είναι φοβεροί ηθοποιοί και μου αρέσει να τους βλέπω να παίζουν. Ήμουν εκεί όταν ο Rick τα έχασε. Το γύρισαν πολλές φορές, ήταν πολύ όμορφο και κάθε φορά λίγο διαφορετικό. Ήμουν εκεί όταν η Maggie βοήθησε την Lori να γεννήσει και ο Carl έπρεπε να την πυροβολήσει. Είναι υπέροχο να το βλέπεις και με κάνει περήφανη. Με εμπνέει να βλέπω αυτές τις απίστευτες παραστάσεις.

 

Ε: Ποιες ήταν οι αγαπημένες σου στιγμές από την Carol αυτή την σεζόν?

Α: Λατρεύω την σκηνή που ο Daryl βρίσκει την Carol στο κελί. Ήταν αστείο γιατί αστειευόμασταν για το αν ο Daryl θα μπορούσε να με σηκώσει και του είπα ότι έχω χάσει δυο κιλά ειδικά για αυτή την περίπτωση. Και αυτός μου απάντησε “Τι εννοείς?” και εγώ του είπα ότι η Carol υποτίθεται ότι ήταν κουρασμένη και αφυδατωμένη.





Πηγή:http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/2012/11/melissa-mcbride-interview.php

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου