Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

O David Morrissey μιλάει για τις ομοιότητες του με τον Governor


O Βρετανός ηθοποιός David Morrissey, που παίζει τον Κυβερνήτη στο The Walking Dead, μιλάει για μερικές απροσδόκητες ομοιότητες που έχει με τον χαρακτήρα του και εξηγεί πως ο ρόλος του τον έκανε πιο συμπαθή στην Αγγλία.

Q: Αυτή είναι η πρώτη σου σεζόν στην σειρά. Χρειάστηκε πολύ καιρός να να εγκλιματιστείς με το The walking dead?

Α: Ήμουν πολύ αγχωμένος την πρώτη μέρα των γυρισμάτων άλλα με το που άρχισα ήταν μια απόλαυση και παραμένει μέχρι σήμερα. Πρέπει να γνωρίζεις τις συνθήκες: την ζεστή, την υγρασία, τα φίδια και τα έντομα. Πρέπει να κάνεις κάποια εξωτερικά μαθήματα πριν ξεκινήσεις. Αυτό είναι διαφορετικό από ότι έχω συνηθίσει, συνήθως το μόνο που ρωτάω πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα είναι που είναι η καντίνα. Νομίζω ότι αυτές οι σκληρές συνθήκες δίνουν ενδιαφέρον στην σειρά. Δεν είναι ένα άνετο μέρος για να βρίσκεσαι και αυτό είναι σημαντικό.


Q: Πόσο από το παρελθόν του Κυβερνήτη έχεις σκεφτεί?


Α: Νομίζω ότι ο Κυβερνήτης πριν από την αποκάλυψη ήταν ένας απλός υπάλληλος γραφείου μεσαίας τάξης. Δεν είχε την θέση που έχει τώρα άλλα όμως βαδίζει σε δύσκολα μονοπάτια. Πρέπει να αποφασίσει τι να κάνει τώρα που είναι αρχηγός. Είναι όλα καινούργια για εκείνον.


Q: Σαν Βρετανός ηθοποιός τι είναι αυτό που κάνεις για να μην γυρνας στην προφορά σου χωρίς να το καταλάβεις?


A: Προσπαθώ να κρατάω την Αμερικάνικη προφορά όσο περισσότερο μπορώ. Έχουμε αρκετούς ντόπιους και όποτε πάω να πάρω τον καφέ μου ή να κάνω τα ψώνια μου ακούω την προφορά, οπότε υπάρχει παντού. Είναι ένα πλεονέκτημα.


Q: Φέρνεις πότε το χαρακτήρα του Κυβερνήτη σπίτι σου?


Α: Δεν νομίζω ότι στην γυναικά μου θα άρεσε αυτό, ο Κυβερνήτης είναι ενός σκληρός χαρακτήρας. Είναι ένας πολύ έντονος άντρας για να παίξεις και έχει μια σκοτεινή πλευρά. Πράγμα που μπορεί να σε παρασύρει. Ευτυχώς είναι αρκετός δρόμος μεταξυ του γυρισματος και της Ατλάντας οπότε μέχρι να φτάσω σπίτι ακούω μουσική – Π.χ Rolling stones - και όταν φτάνω έχω ήδη αποφορτιστεί.



Q: Κάνεις πότε το αντίστροφο: να βάλεις μουσική για να μπεις στο κεφάλι του χαρακτήρα?

Α: Για κάθε ρολό που παίζω έχω μια λίστα με τραγούδια που ακούω. Αυτό μπορεί να μου φτιάξει την διάθεση ώστε να μπω στον χαρακτήρα με τον καλύτερο τρόπο. Φυσικά διαφορετικές σκηνές χρειάζονται διαφορετικές διαθέσεις και μουσική. Αυτή τη στιγμή ακούω μια μπάντα που λέγετε 16 Horsepower που μου αρέσει πολύ. Μερικές φόρες ακούω λίγο τζαζ που με βοηθάει με συγκεκριμένες διαθέσεις. Οι Rolling stones με βοηθούν πολύ, όπως και μερικοί άλλοι: Chet Baker και Αrt pepper.

Q: Νομίζεις ότι έχεις κοινά γούστα στην μουσική με τον Κυβερνήτη?

Α: Νομίζω ότι ο Κυβερνήτης έχει περίεργο γούστο αλλά πιθανόν να ταιριάζει με το δικό μου. Ακούω αρκετή κλασσική μουσική από το Ipod μου. Μερικές φόρες οι λέξεις και οι στίχοι μπορούν να σε μπερδέψουν, το μόνο που χρειάζεσαι είναι η μουσική, για αυτό ακούω τζαζ και κλασσική.

Q: Πίσω στην Αγγλία η οικογένεια και οι φίλοι σου έχουν διαφορετική αντίδραση στην σειρά από ότι οι φανς εδώ?

Α: Είναι πολύ ενδιαφέρον γιατί έχω έναν 17 χρόνο γιο. Έχω δουλέψει πολλά χρονιά σαν ηθοποιός και ο γιος μου συνήθως είναι κάπως αδιάφορος για την δουλειά μου. Άμα του πω ότι δουλεύω σε ένα έργο του Σέξπιρ ή ότι κέρδισα ένα βραβείο η αντίδραση του θα είναι “α ωραία” ενώ όταν του είπα ότι θα δουλέψω στο The walking dead η αντίδραση του ήταν εντελώς διαφορετική: “Φανταστικό!!”.Με έκανε να φαίνομαι κάλος στα μάτια του γιου μου.


Πηγή: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/2012/10/david-morrissey-interview.php

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου