Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Συνέντευξη του Andrew Lincoln


Ο ηθοποιός Andrew Lincoln, που υποδύεται τον Rick Grimes στο The Walking Dead μιλάει για το πως μεταμορφώθηκε σε πραγματικό κάτοικο του Νότου και περιγράφει πως είναι να “σπαράζει από συναίσθημα” στα γυρίσματα.



Ε: Τώρα που το The Walking Dead βρίσκεται στον τρίτο κύκλο του ποιες πτυχές της σειράς σε εκπλήσσουν?

Α: Η σειρά με εκπλήσσει αλλά και με σοκάρει. Μιλούσα με τον Scott Wilson (Herschel Green) και λέγαμε το πόσο απίστευτη είναι η σειρά. Το μόνο κακό είναι ότι χάνουμε ανθρώπους. Δημιουργείς υπέροχες και δυνατές σχέσεις με μερικούς προικισμένους ηθοποιούς και κατά κανόνα τους “δαγκώνουν” και πρέπει να τους σκοτώσω. Είναι λίγο θλιβερό ότι αυτός είναι ένας από τους μεγαλύτερους ρόλους στην καριέρα μου. Σε τρία χρόνια έχω κάνει τόση γυμναστική όσο δεν έχω κάνει σε πέντε χρόνια, είναι ένα υπέροχο ταξίδι και δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Παρόλα αυτά θα ήθελα να έχω μερικές σεζόν παραπάνω με την Sarah Wayne Callies.


Ε: Έχεις αρχίσει να αισθάνεσαι σαν τον χαρακτήρα σου.. αρχηγός ανάμεσα στους ηθοποιούς?

Α: Δεν ξέρω απλά προσπαθώ να κάνω την δουλειά μου. Αν οι άνθρωποι με εκτιμούν, τότε είναι υπέροχο. Δεν είναι σαν μια εταιρική άσκηση. Οι άνθρωποι έχουν τον δικό τους τρόπο να δουλεύουν και πιστεύω ότι πρέπει να δημιουργείς ένα μέρος όπου οι άνθρωποι χαλαρώνουν, αισθάνονται άνετα και για να μπορούν να δουλέψουν. Δεν πιστεύω ότι ο φόβος είναι καλό κίνητρο στα γυρίσματα. Δεν είναι ο τρόπος που δουλεύω, οπότε προσπαθώ να κάνω τους ανθρώπους να αισθάνονται άνετα, χαρούμενοι και να θέλουν να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό. Σαν αρχηγός προσπαθώ να δημιουργήσω ένα περιβάλλον όπου οι άνθρωποι θα πάρουν ρίσκα και δεν θα τους νοιάζει να φανούν σαν χαζοί. Αλλά και πάλι αν είμαι στα γυρίσματα με τον Scott Wilson, o οποίος δουλεύει για πενήντα χρόνια, υποκλίνομαι στο ταλέντο του. Τον φωνάζω Λεοντόκαρδο: Ο άνθρωπος είναι θεός!


Ε: Μετά τον θάνατο της Lori, ο Rick “τρελάθηκε”. Πως είναι να χάνεις το μυαλό σου?

Α: Άμα σκοτώσουν την γυναικά μου, καταλαβαίνεις τι εννοώ, είναι σημαντικό για μένα. Άξιζε τα πάντα. Πήγα στο δωμάτιο των σεναριογράφων και είπα : “ Τι πιστεύεται ότι θα μπορούσε να “σπάσει” τον Rick?” και έκαναν αυτό. Ήθελα να πέσω, ήθελα να δείτε όλα αυτά τα πράγματα και ήθελα να δείτε αυτόν τον άντρα που είναι αρχηγός που υπήρξε τόσο δυνατός να “σπάει” και να πέφτει. Είχα έναν δάσκαλο υποκριτικής που μου έλεγε ότι ακόμα και όταν σπαράζεις από συναίσθημα πρέπει να είναι καθαρτικό. Δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να το κάνουν αυτό στην ζωή τους.


E: Στο όγδοο επεισόδιο ο Rick είδε επιτελούς το Woodbury. Πως σου φάνηκε?

Α: Μισώ το Woodbury! Πραγματικά νιώθω ναυτία κάθε φορά που πηγαίνω εκεί. Μισώ τους πάντες εκεί μέσα. Δεν αντέχω ούτε να το βλέπω. Αγαπώ την φυλακή, είναι όμορφη.


Ε: Έχεις περάσει περίπου τρία χρόνια στην Georgia γυρίζοντας το The Walking Dead. Έχεις αρχίσει να αισθάνεσαι σαν πραγματικός κάτοικος του Νότου?

Α: Νομίζω ότι είμαι ένας Βρετανός κάτοικος του Νότου. Αυτή είναι η μοναδική φορά που μιλάω με Αγγλική προφορά. Η οικογένεια μου έχει γυρίσει σπίτι τώρα και πραγματικά δεν θα πάρει πολύ καιρό μέχρι να ενσωματωθώ τελείως. Πραγματικά λατρεύω αυτό το μέρος. Έχω ξοδέψει περίπου τρία τέταρτα της χρονιάς στην Αμερική. Λατρεύω την χώρα και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ τώρα. Ξέρεις μπορεί να έχουμε πολύ ζέστη και περίεργο καιρό, αλλά η περιοχή γύρω από την Georgia είναι πανέμορφη.


Ε: Πως έχει επηρεάσει ο Νότος τα γυρίσματα?

Α: Οι άνθρωποι είναι πολύ καλοί εδώ. Νομίζουν πως είναι η τοπική σειρά τους. Όταν έρχονται άνθρωποι να δουλέψουν εδώ μπαίνουν μέσα στην “φούσκα”. Δεν έχει να κάνει με την δουλειά εδώ πέρα. Απλά πέφτουμε, βρωμιζόμαστε και προχωράμε.

Πηγή: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/2012/12/andrew-lincoln-interview.php?utm_campaign=TWD_Retargeting-Tracking_12.3.12&utm_medium=Email&utm_source=MarketTraq&utm_content=TWD_Retargeting-Tracking_12.3.12&utm_term=232534

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου